Post by quivalquinufo on Feb 3, 2022 22:47:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clash Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clash Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode ubegrænset guld ▞▞▞
▞▞▞ Clash Royale 2022 version ▞▞▞
Lige startet, kister tager tid at åbne, men det er værd at prøve
Det her spil er kun til folk der kan lide laks . Ps elsker laks
Falsk. Det er ikke pvp. Hvis det var pvp, ville du til sidst spille en person, du faktisk kender. Jeg har kun spillet de samme profiler i årevis. Bots. også det eneste spil, hvor du kan miste service med fuld bar?!? Især hvis du vinder for meget 👎. Hvornår skal vi spille almindelige mennesker??
Et godt spil at have. Hvis du ikke har meget tid i dit daglige liv.
God kamp. Det er så sjovt, fordi du lærer at spille, mens du går. Min far plejede at spille dette, og han var fantastisk til det. Han plejede at spille, da hog mountain var liga 1. Han døde for omkring 2 år siden, og jeg elsker dette spil. Min bedstefar sagde til mig i dag: "Det er det spil, din far altid plejede at spille."
Et godt spilkoncept, men fuldstændig ødelagt af Pay to win. Spillere, der ikke bruger overdrevent mange penge på dette spil, kan ikke følge med, og det ødelægger virkelig spillet. Tak Supercell. Det gør mig virkelig ked af det, fordi jeg plejede at elske dette spil. Men det er ubehageligt for F2P-spillere😪😡
Det er et dejligt spil at spille, når du ikke har noget at lave. Progressionen er medium tempo, og tilstandene er virkelig sjove. Det er færdighedsbaseret, fordi der ikke er noget uden for forskellige menneskers rækkevidde.
Fantastisk spil, jeg har spillet i årevis, og de er virkelig ærlige med annoncerne, de er ikke som andre mobilspil, der konstant skubber annoncer i ansigtet på dig, selvom det bestemt kan betale sig at vinde, hvilket ødelægger nogle aspekter af spillet, og folk har overlevede kort at bruge penge til at vinde midladder er bare irriterende, fordi du vil tabe det meste af tiden, hvilket gør spillet ret frustrerende efter 5000 trofæer eller deromkring
Jeg elsker spillet
Ganske godt, ligesom mekanikken, er det eneste problem, når din høje arena alle der ser ud til at købe clash-passet hver eneste gang, og de får maxet alle deres kort. det er stadig muligt at få high lvl-kort, men det tager lidt tid. dette spil bliver gradvist mere og mere en løn for at vinde, og jeg kan ikke gå op mere. der er også noget mærkeligt, jeg har lagt mærke til, hvor jeg nogle gange sidder fast i én arena i flere uger, og når jeg endelig kommer igennem det, flammer jeg forbi den næste om en dag
Det her spil stinker. Jeg synes, at stupidcell burde gå på græs, så de kan gøre spillet realistisk, så nye spillere ikke får folk på et højere niveau, selvom det er et niveau, er det stadig dårligt. lad os sige, at der er en niveau 3-person, og han eller hun trykker på kampknappen åh se, der er en niveau 4-spiller, og personen forlader spillet og siger, at jeg er færdig med dette dumme spil. Godt stykke arbejde supercelle, her er endnu en klage er en super god spiller, og han mister alle sine trofæer.
Det plejede at være godt.. DEV laver opdateringer, der tvinger dig til konstant at opdatere forskellige karakterer og unfair magtforhold. Kort sagt, uanset hvor meget du spiller eller bruger $ du altid bagud. Det er meget frustrerende, når lvl 7 almindelige karakterer kan ødelægge max lvl 14 legendariske (btw det tager lang tid at max legendarisk)... dette er bare forkert business IMPO, så hvis du spiller, så spil ikke dine rigtige $ længere, det er bare ikke det værd, bare mine 2 øre.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men vær advaret - Det kræver en høj tolerance over for frustration, fordi du ofte vil have tabte streaks mod OP-spillere, som på en eller anden måde er på dit trofæniveau. Bliv ved, og det bliver bedre, efterhånden som dine kort opgraderes. Spillet er en krydsning mellem hurtigskak og stenpapirsakse med hundrede forskellige slags krigere og besværgelser. Dit dæk vil knuse nogle modstanders dæk og være ubrugeligt mod andre. 3 stjerner i stedet for 5 bcz af opdateringsløkken, der forhindrer spil
😙
Der er vild sjovt fordi man får venner i det i guss😊
Matchmaking skal rettes. Jeg overdriver ikke, når jeg siger, at hver 2v2-kamp, jeg deltager i, har mine modstandere kort 2-3 niveauer højere end mine. Ikke kun et par kort heller, de har hele bunken maxed, og jeg sidder fast med niveau 11 og 12 kort. Selv nogle 1v1-kampe er sådan her. Jeg elsker virkelig dette spil og har brugt hundredvis af timer i det. Ret spillet, før du lægger flere ting ind i det, der skal rettes. Med et spil som dette er det kvalitet frem for kvantitet, ikke omvendt.
ærligt talt er spillet godt lavet, og man kan nemt blive hooked på det, selv i meget lang tid. Men spillets system virker lidt for hårdt, så matchmaking er meget off, hvor ppl kan blive matchet med andre på højt niveau. Man kan også droppe selv en hel arena, fordi hver gang du taber, mister du 30 trofæer. Jeg forstår også ikke, hvorfor du nogle gange vinder 26 og nogle gange vinder du endda 32 trofæer, som hvorfor ikke bare have det til 30? Ganske mærkeligt format Alt i alt er spillet godt, plsworkonthis,ty!
Vil du spille Clash Royale gratis på din computer, og du ved ikke hvordan? ... strategi i realtid baseret på figurer fra det forrige spil Clash of Clans.
Det ville bare være så fantastisk, hvis du ikke fik spillet til at betale for at vinde, men det betaler sig så meget at vinde, at jeg løber ind i niveau 10'ere med niveau 12 eller endda 13 ting. Det er helt forfærdeligt, og jeg ved, at du ikke vil gøre noget for at ændre det, fordi du tjener dine penge på begge måder
Mega gooooood jeg elsker DET
Spillet beder konstant om en anmeldelse, hvilket er lidt irriterende, og når din holdkammerat forlader en 2v2 kamp, får du ingen kompensation eller tabsforebyggelse eller noget.
Jeg har fået Princess
Irriterende nå du taber og mister 30 pokaler men stadig meget sjovt spil så 3 ud a 5
Den er mega dårlig når man når til sølv elite. Og når der kommer ny session bliver man til bronze Lorte spil
Stor bick
Kan jeg opdatere det eller spille det imens mine venner kan
Har bare brug for flere måder at slibe ædelstene på, så du får lyst til at spille mere :-D
Temmelig sparsom opdatering. Jeg har spillet spillet i mere end 5 år nu, og de nye mestre er meget undervældende. Oven i det skal du have max kongeniveau (14) for at låse dem op (du kan kun bruge i udfordringer efter et bestemt kongeniveau)! For F2P-spillere vil det bogstaveligt talt tage år med slibning. Mestrene føles mere som legendariske kort, og dette føles som et pengegreb fra Supercell. Clan Wars 2 trænger også til en større overhaling for at gøre det sjovt at deltage i.
Spillet siger, at den bedste måde at tjene præmier og guld på er de rene krige. Men sandheden er, at vinde klankrige og kampe er den bedste måde. Men så under hver eneste af mine match ups møder jeg altid nogen med næsten tusinde trofæer højere end mig. Jeg har ikke engang et niveau 13-kort, men af en eller anden grund troede jeg folk med næsten udelukkende niveau 14-kort. Du skal vinde for at få gode præmier, men medmindre du allerede har ting på max niveau og ikke engang har brug for præmierne, din SOL.
Jeg ville elske at give dette spil 5 stjerner, men jeg er syg og følelserne, jeg vil gerne kunne slukke dem
Spillet i sig selv er godt, kortene er pænt afbalancerede, men synes stadig der skal justeres. Mit største problem er muligheden for, at folk kan få kort fra en arena, de ikke engang er i. Det kan gøre gameplay frustrerende, når du skal kæmpe mod nogen, der i sidste ende har bedre kort, men på en eller anden måde er i samme arena. At blive til et "betal for at vinde" spil, hvis du spørger mig.