Post by quivalquinufo on Feb 3, 2022 22:29:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ munten hacken ▞▞▞
▞▞▞ Tiles Hop: EDM Rush! 2022 version ▞▞▞
Het is meer oplichterij, want er staat dat ik mijn eigen nummer kan kiezen, maar als ik het download, kun je gewoon een nummer uit de lijst plaatsen en niet je eigen nummer, dus... ja, ik vind het niet zo leuk 😞
het was leuk, maar als ik geen wifi gebruik, werken alle nummers niet en als ik mijn wifi gebruik, zijn er te veel advertenties
Ik zou er graag meer kpop-nummers in willen hebben. Niet alleen blackpink of iKon, zoals liedjes van NCT, BTS, Got7 (ook al zijn ze niet meer samen, we zouden nog steeds graag hun liedjes erin hebben), Red Velvet, Gfriend, al deze kpop-groepen zijn geweldig en ik wil hun liedjes spelen.
Vlad Bumaga A4 Kids Tiles Hop Game
Leuk!!!!!!!
Ik kan geen video bekijken!, het is goed, maar! Ik kan niet eens zoeken Leaviting zo irritant 😒 Ik denk hoe kunnen ze niet zo'n geweldig nummer toevoegen!? 😭😐
Tiles Hop EDM Rush 2.5.7 APK + MOD - Guriga APK - APK ...
Ik geef het een 4 omdat het veel advertenties heeft, maar ik raad je aan het te spelen, ik vind het geweldig dat mijn favoriete nummers erop staan. Ik hoop dat je ervan geniet!!!! Bedankt voor het lezen van dit tot ziens!!
Explore the fun and interesting world of EDM gaming experiences as you pick up your ultimate music journey in Tiles Hop: EDM Rush (MOD Unlimited Money).
Dit voelt als pure c a n c e r en het heeft Waaay te veel advertenties...
het is een beetje een saaie spel
Dit spel is goed, maar toen ik het spel speelde. Het spel is gecrasht
Deze game is geweldig, hij leidt je niet alleen af, maar amuseert je ook, dus blijf zulke games maken
Heel leuk lijkt het spel
Open de Mac App Store om apps te kopen en te downloaden. Tiles Hop - EDM Rush 9+. Amanotes
Geweldige game om te spelen met de mogelijkheid om opnieuw te spelen, maar de vertraging en advertenties nadat je faalt, voordat je speelt en daarna de ervaring echt naar beneden haalt.
Leuk, maar niet alle nummers zijn er.
Doe het niet. eerst ik dat ik eerst moet klikken en daarna gaat het balletje snel. het is een onmogelijke spel, NIET DOWNLOADEN
De stemmen van de nummers lijken in niets op het originele geluid
Dit spel is te goed Ik heb dit spel drie jaar geleden gedownload en ik zal denken dat ik meer sterren geef of niet.
Veel advertenties kunnen niet worden afgespeeld, ik weet dat het normaal is dat gratis games advertenties hebben, maar in deze game zijn de advertenties walgelijk, lange advertenties en je moet een advertentie van 1 minuut spelen om een nieuw niveau te spelen
Als het geen toegang wil tot elk deel van je leven, speelt het constant advertenties. Mijn advies niet downloaden.
Taxatio
Leuk spel, maar je besteedt net zoveel tijd aan het kijken naar advertenties als aan het spelen van het spel.
Als 1٧بواسطة كو٣ا٧ ش دهغليث٢١بجشصشض ةييية ر ب لات
Het is wel een leuk spel als je verveeld
1eqq"cc p
Goed spel, maar onspeelbaar vanwege advertenties.
Te veel advertenties voor slecht getimede nummers
Dit spel bestaat grotendeels uit reclame. Wil je een ander level spelen. Na elk spel over reclame. Mijn mening zonde van de tijd.
Wij legers hebben ook wat bts-liedjes nodig... Bijvoorbeeld: FAKE LOVE, SAVE ME, NOT TODAY, BLOOD SWEAT AND TRAARS, IDOL, BUTTER, PTD, DYNAMIET, HOUSE OF CARDS, BLACK SWAN, FIRE, JONGEN IN LUV, JONGEN MET LUV ETC... En anderen zoals- LOVE NWANTITI (AKOESTISCHE VERSIE), WRAP ME IN THE PLASTIC, WOMAN, DU DDU DU DDU, AFTER SCHOOL, SUGAR AND BROWNIES.... Ik hoop dat je snel een paar van deze nummers toevoegt... Dan ga ik deze game zeker 5 sterren geven💜 ANGST WACHTEN...
mijn dochter en al haar vrienden delen een iPad en ze hebben deze game, ze zeiden allemaal dat het goed was, maar toen ze op een nummer waren, flitsten ze omdat het advertentieschermen zijn en ze allemaal van streek raakten, maar je moet er eigenlijk voor betalen elk nummer door een advertentie te bekijken, in ieder geval minder je advertenties
Ik vin het leuk om te spelen
Had potentieel, maar geeft je slechts twee nummers om te spelen. Al de rest moet je belachelijk lange advertenties bekijken om te spelen.
Hallo, ik heb het spel al een tijdje gedownload. Maar het is een beetje saai omdat we het met diamanten moeten doen. Ik bedoel, alle goede nummers zijn met diamanten! Dus verander dat alsjeblieft.
Hop Tiles: EDM Rush! - Music Arcana game with the least oversight. Players will control to jump on the platform. Management is simple and is
Het is allemaal leuk totdat de tegels naar links en rechts beginnen te bewegen.....de tegels stabiel maken😕
Deze game is goed, maar zou wat meer Kpop-nummers moeten toevoegen
Ik vind het geweldig, het zijn gewoon zo veel glitches waardoor het onmogelijk is om langer dan 20 seconden te spelen en er zijn advertenties voor alles waar je op kunt klikken doorgaan als je dood bent, maar je moet een advertentie bekijken die voor altijd duurt of je kunt nee zeggen, bedankt en kijk een advertentie
Dus ik heb een probleem met het spel.. crasht terwijl ik het probeer te openen! Het begon onlangs te gebeuren vanaf de nieuwe update. Kunnen jullie dit alsjeblieft oplossen